اخبار

سوئیچ اچ آر یو آی HRUi Switch

HRUi

سوئیچ شبکه

اچ آر یو آی HRUi یک دستگاه شبکهٔ کامپیوتری است که نقطه‌های شبکه یا دستگاه‌های شبکه را به یکدیگر وصل می‌نماید. این واژه معمولاً به دستگاه چند پورتی گفته می‌شود که پردازش و انتقال داده را در لایهٔ دوم مدل اتصال متقابل سامانه‌های باز انجام می‌دهد.

سوئیچ برای اتصال دستگاهای مختلف از قبیل رایانه، مسیریاب، چاپگرهای تحت شبکه، دوربین‌های مدار بسته و … در شبکه‌های کابلی مورد استفاده واقع می‌شود.

در وجه ظاهری سوئیچ همانند جعبه ایست متشکل از چندین درگاه اترنت که از این لحاظ شبیه هاب (Hub) می‌باشد. با وجود آنکه هر دو این‌ها وظیفه برقراری ارتباط بین دستگاه‌های مختلف را بر عهده دارند.

تفاوت از آنجا آغاز می‌شود که هاب بسته‌های ارسالی از طرف یک دستگاه را به همهٔ درگاه‌های خود ارسال می‌کند و کلیه دستگاه‌های دیگر علاوه بر دستگاه مقصد این بسته‌ها را دریافت می‌کنند درحالی‌که در سوئیچ ارتباطی مستقیم بین درگاه دستگاه مبدأ با درگاه دستگاه مقصد برقرار شده و بسته‌ها مستقیماً فقط برای آن ارسال می‌شود.

حتما می دانید که در حال حاضر برند های زیادی در سراسر جهان نسبت به تولید مدل های مختلف سوئیچ شبکه فعالیت می کنند. هر کدام از این برند ها مثل اچ آر یو آی HRUi خدماتشان را به نحوی خاص در اختیار مشتریان نهایی قرار خواهند داد. انتخاب بهترین مارک سوئیچ شبکه اهمیت زیادی دارد. به کار گیری خدمات بهترین برندهای سوئیچ شبکه به شما اجازه می دهد تا بیشترین بازدهی را از شبکه های کامپیوتری خود دریافت کنید. البته که یافتن بهترین سوئیچ های شبکه موجود در بازار ایران کار راحتی نیست. بهترین سوئیچ های شبکه امکانات خاصی را در خود جای داده اند. امروز ما قصد داریم تا در مورد بهترین سوئیچ شبکه با شما صحبت کنیم.

معرفی سوئیچ شبکه HRUI

اچ آر یو آی HRUi برندی که قابلیت تولید بهترین سوئیچ شبکه را دارد، HRUI است. این برند (HRUi) را می توان به عنوان یکی از برند های کمتر شناخته شده فعال در زمینه تولید تجهیزات شبکه در نظر گرفت. ناشناس بودن باعث نشده تا اچ آر یو آی محصولاتش را به صورت تضمینی و همراه با بهترین سطوح کیفیتی روانه بازار نکند. این شرکت چینی، یکی از شرکت های تازه وارد به حساب می آید که در زمینه طراحی با کیفیت ترین تراشه های مربوط به شبکه اقدام می نماید.

به خاطر داشته باشید که اچ آر یو آی HRUi از بهترین برندهای سوئیچ شبکه در ایران، نه تنها محصولات با کیفیتی را روانه بازار می کند، بلکه پشتیبانی خوبی هم دارد. سوئیچ های R&D و ODM/OEM از جمله رایج ترین محصولاتی به حساب می آیند که توسط این برند با کیفیت تولید شده و در بازار عرضه می شوند. پس برای خرید، شما با خیال راحت می توانید خدمات این برند را مورد استفاده قرار دهید.

به عقیده خیلی از کارشناسان، بهترین سوئیچ شبکه موجود در بازار های داخلی ایران HRUi است که حتی از برندهای دی لینک و تی پی لینک هم طراحی و کارایی بهتری در اختیار مشتریان قرار می دهد. پس اگر شما هم به دنبال خرید قوی ترین انواع سوئیچ هستید با خیال راحت می توانید از اچ آر یو آی استفاده نمایید. فقط به خاطر داشته باشید که Hrui می تواند محصولات متنوعی را در بازار عرضه کند. شما باید بر اساس نیاز های کلی و جامع پروژه خودتان نسبت به خرید یکی از محصولات تولید شده توسط اچ آر یو آی اقدام نمایید تا در این زمینه با هیچ مشکلی مواجه نشوید.

 

محصولات اچ آر یو آی  HRUi

  • اچ آر یو آی  HRUi دارای دسته بندی محصولات کلی
  • انواع سوئیچ های PoE عادی و مدیریتی
  • انواع سوئیچ های اترنت
  • انواع سوئیچ های صنعتی PoE و اترنت

و تجهیزات جانی مانند:

    • اکستندر PoE
    • اینجکتور PoE
    • مبدل فیبر نوری
    • ماژول فیبر نوری
    • سوکت شبکه میانگذر
    • اچار شبکه میانگذر
    • و …

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *